Veel organisaties herkennen het wel, je zit net in een vergadering of bent gewoon simpelweg niet in de gelegenheid om de telefoon op te nemen. Dit zitten vele bedrijven in een dilemma, want ze willen hun klanten wel goed te woord staan. Een antwoord en telefoonservice zorgt er voor dat u een vaste en professionele receptioniste toegewezen krijgt die dit voor u kan doen. Een antwoordt service, vele mensen zijn hier bekent mee en vele mensen ook weer niet. Een antwoordservice helpt bedrijven die niet in de gelegenheid zijn om hun telefoon op te nemen. Veel bedrijven maken hier gebruik van, als zij nog geen receptioniste kunnen inhuren in hun bedrijf. Een externe telefoniste is dan zeer aan te raden. Het bedrijf kan zelf aangeven wanneer zij een telefoniste willen inschakelen en wanneer niet. Het bedrijf antwoord-telefoonservice neemt graag de telefoon tussen 08:00 uur en 18:00 uur op voor een bedrijf De telefoniste die u aangewezen krijg is helemaal op de hoogte van de diensten die uw bedrijf aanbiedt. De telefoniste neemt de telefoon op een professionele en correcte wijze op. Een eerste indruk is zeer belangrijk voor een klant of relatie, ook al zien ze niet wie achter de telefoon zit. Daarom is het correct beantwoorden van de telefoon een must. Als een bedrijf een wijziging wilt doorgeven is het mogelijk om dit telefonisch te doen of per e-mail. De telefoniste kan de aangeleverde informatie verwerken in het systeem. Tevens is het mogelijk om de agenda bij te houden voor het bedrijf. Als de telefoniste een keer niet aanwezig kan zijn wegens omstandig heden, zorgt de antwoord-telefoonservice ervoor dat er per direct een nieuwe vervanger klaar staat voor het bedrijf. Een externe telefoniste in een bedrijf kan dus voor veel voordelen zorgen. Meer informatie over een externe telefoniste en over de antwoord en telefoonservice kunt u vinden op de volgende website:www.antwoordservice-telefoonservice.nl |
Bezoek de website voor meer info : website |