Steeds meer werken we met onze collega’s in de cloud. Het vergemakkelijkt communiceren, samenwerken en bestanden delen met collega’s. Veel organisaties gebruiken ook Microsoft Onedrive om bestanden in de cloud op te slaan en zo te delen met collega’s. Dit is makkelijker en sneller, wat iedereen natuurlijk zoekt. De zoektocht van Microsoft naar gemak stopt echter niet. Zo komt Microsoft binnenkort met Copilot Microsoft 365. In dit artikel ga je lezen over wat Copilot Microsoft 365 is en waarom jij het moet gebruiken voor jouw organisatie. Wat is Microsoft 365 CopilotMicrosoft 365 Copilot is een digitale assistent. Het is een AI die is ontworpen om gebruikers te helpen met een reeks taken en activiteiten op hun apparaten. Het helpt je bij het organiseren van je werk en om de manier waarop je communiceert en samenwerkt te stroomlijnen. Het is momenteel nog niet honderd procent beschikbaar. Waarom je het moet gaan gebruikenHet mooie aan Copilot Microsoft 365, is de manier waarop het zich mengt met je bestaande Microsoft 365 applicaties. Of je nu werkt in Word, Excel, Powerpoint of teams, de Copilot van Microsoft 365 helpt bij elke applicatie. Zo kan de Copilot helpen met geavanceerde gegevensanalyse in Excel, het ontwerpen van presentaties in Powerpoint op basis van je Word documenten, het efficiënt plannen van vergaderingen in Teams en nog veel meer! Door het te gebruiken in je organisatie, bouw je een nieuwe laag van efficiëntie op. Het vermindert de tijd die nodig is om gegevens op te zoeken, het zorgt ervoor dat je geen dubbel werk maakt en je teams kunnen beter samenwerken. Hierdoor gaat alles net iets sneller, voelen teams zich meer verbonden en kan je organisatie zich meer concentreren op wat belangrijk is. Naar een slimmere werkplekHet gebruiken van Microsoft 365 Copilot is een mooie stap richting een slimmere en meer geïntegreerde werkplek. Het laat zien dat technologie niet alleen gaat over het bieden van tools, maar ook over het begrijpen van de gebruiker en het bieden van oplossingen die hen helpen hun doelen te bereiken. Gebruik het in je organisatie en zie hoeveel tijd en moeite je bespaart. |
