Beheer jij je eigen fysieke winkel en wil jij het aantal verkopen een boost geven? Dan zijn er meerdere dingen die je kan uitvoeren om dit te bereiken. Dit kan zijn op verschillende gebieden zoals binnen de winkel, maar ook buiten de winkel. Voorbeelden die je kan aanpassen en impact kunnen hebben zijn personeel, inventaris, soort product en de uitstraling van de winkel. In deze blog gaan we het hebben over het aanpassen van het visuele aspect van je winkel.
Gun je winkel een boost in omzetHet geven van een gezonde boost kan ervoor zorgen dat je een hogere omzet behaalt en of de conversie binnen je winkel toeneemt. In sommige situaties kun je hier al voordeel uit halen door een andere indeling te gebruiken, en hierbij te kijken en testen wat het resultaat is. In sommige gevallen kun je er ook voor kiezen om een visuele upgrade of aanpassing uit te voeren en hiermee veel verschil te maken. Een voorbeeld hiervan is het verve van je winkel, gebruik maken van decoarties of door te kiezen voor een bepaalde stijl waarmee je je winkel kenmerkt. Indien dat niet werkt kun je een winkel display inzetten om aandacht te vragen en bepaalde producten in de schijnwerpers te zetten. Een winkel display , hoe ziet dat uit?Alleen een winkel display is geen garantie voor succes. Dan ben je er namelijk nog lang niet en je zult er dus ook nog voor moeten zorgen dat de bezoekers van je winkel een reden hebben om producten uit je display aan te schaffen. Dit kan je doen op veel verschillende manieren. Voorbeelden hiervan zijn het decoreren van het winkel display, bepaalde producten kiezen om in je display te zetten en ervoor te zorgen dat het product opvalt en interessant is om aan te schaffen. Hier moet je altijd rekening mee houden en daarop kun je uiteindelijk je keuze baseren. Gebruik hierbij uitnodigende kleuren , grote lettertypes en plaats de display op een plek waar veel klanten langslopen.
|
https://endlessbranding.com/winkel-display |