Het missen van telefoontjes is heel erg vervelend. Vooral voor kleine ondernemingen met weinig medewerkers is dit vervelend, want ze moeten het waarschijnlijk hebben van een niet al te groot klantenbestand. Als kleine onderneming met weinig medewerkers heb je niet altijd de mogelijkheid de telefoon op te nemen en dan kan het voorkomen dat je een potentiele klant misloopt. Als ondernemer is het ook erg vervelend continu de telefoon op te nemen, als je hier wel tijd voor hebt. Je hebt namelijk ook andere dingen waar je druk mee bezig bent en zit niet te wachten op kleine vragen van bestaande of potentiele klanten. Dit gaat ten koste van je humeur en klantvriendelijkheid. Klanten kunnen zich hierdoor niet gewaardeerd voelen en vertrekken naar de concurrent, die wel haar klanten waardeert. Dit is het laatste waar je op uit bent, want de klanten zijn het belangrijkst voor je bedrijf en moeten altijd goed behandeld worden. Voor kleine ondernemingen is een telefoonservice een aanrader. Een extern bedrijf neemt de telefoon voor jou op, zodat jij niet alle vragen van klanten hoeft te beantwoorden. Het is natuurlijk ook mogelijk een medewerker aan te nemen, maar over het algemeen kost dit erg veel geld. De meeste kleine ondernemingen hebben hier dus geen budget voor. Een antwoordservice is dan ook een erg goed alternatief en bovendien goed betaalbaar. Je betaald maandelijks om je te abonneren op de dienst van dit bedrijf en zij zorgen ervoor dat er iemand is die jouw bedrijf kent en klanten kunnen helpen. Naast dit maandelijkse bedrag betaal je ook een klein bedrag per telefoontje. De kosten zullen dus niet hoog oplopen, als er weinig telefoontjes zijn opgenomen voor jouw bedrijf. |
Bezoek de website voor meer info : website |