Home » Zakelijke dienstverlening

Categoriearchief: Zakelijke dienstverlening

Ontdek kwalitatief hoogstaande plaatstalen kozijnen op maat

Beschikt u over een eigen bedrijf en zou u graag (nieuwe) plaatstalen kozijnen aanschaffen voor uw kantoorpand? Of u nu uw kantoor aan het verbouwen bent of het een nieuwbouwproject betreft: bij Staalkozijn Nederland BV vindt u ongetwijfeld de juiste plaatstalen kozijnen die aan al uw wensen en eisen voldoen. De specialist is gevestigd in Winterswijk, nabij Doetinchem, en biedt een ruim aanbod aan met gecertificeerde, functionele kozijnen, welke speciaal zijn ontworpen voor de utiliteitsbouw. Bent u benieuwd wat er mogelijk is in uw specifieke situatie? Neem gerust contact op met de professionals; zij gaan graag met u in gesprek. Ontdek de mogelijkheden!

Kozijnen in uiteenlopende maten en soorten

Plaatstalen kozijnen komen in diverse soorten en maten en kunnen dan ook precies over de eigenschappen beschikken, waar u behoefte aan heeft. Wenst u bijvoorbeeld geluidswerende kozijnen op uw werklocatie te installeren, zodat uw medewerkers en u in alle rust kunnen werken, zonder overlast te ervaren van de buitenwereld? Of zou u graag de veiligheid van uw kantoorpand verhogen en kiest u voor een kozijn dat zowel brand- als rookwerend is? Waar uw voorkeuren ook liggen: met de multifunctionele plaatstalen kozijnen van Staalkozijn Nederland BV zijn de mogelijkheden werkelijk waar eindeloos. U bepaalt zelf hoe de kozijnen worden ontworpen.

Ga in gesprek met de specialisten

Wilt u graag plaatstalen kozijnen van hoogwaardige kwaliteit aanschaffen voor uw bedrijfspand? Dan doet u dit het best bij een echte specialist als het aankomt op kozijnen: Staalkozijn Nederland BV. Heeft u vragen over het aanbod? Of bent u benieuwd naar wat de mogelijkheden zijn in uw specifieke situatie? Neem dan gerust contact op met de specialisten. Zij beantwoorden uw vragen graag, voorzien u van persoonlijk advies en zoeken met u naar een passende oplossing voor uw kantoorpand. U bereikt de professionals via de contactopties die u vindt op de website.

 

https://www.staalkozijn.nl/

Kies voor procesverbetering binnen uw organisatie met RFID-technologie

Heeft u al verschillende pogingen gedaan om de processen binnen uw organisatie te optimaliseren, maar hebben deze niet het gewenste effect gehad? Dan is het raadzaam om de hulp van een gespecialiseerde dienstverlener, zoals Kangaroo, in te schakelen. Naast dat dit u een hoop tijd en kosten bespaart, grijpt u ook nooit meer mis in uw voorraad. Lees snel verder voor meer informatie over het innovatieve platform van deze specialist in procesverbetering of laat u adviseren tijdens een presentatie!

Profiteer van een optimale voorraad in deze vijf stappen

Als u uw artikelen bij verschillende leveranciers bestelt, kan het lastig zijn om het overzicht te bewaren. Met het platform voor procesverbetering van Kangaroo is uw voorraad altijd up-to-date. Uw voorraad wordt namelijk optimaal beheerd aan de hand van vijf stappen:

  • De voorraadbakken in uw magazijn worden voorzien van kleur en een scanbare RFID-tag die u direct en op afstand vertelt wat de inhoud en locatie van de bak is.
  • Lege bakken worden afgevoerd naar een supply box met RFID-technologie, waar de bakken gescand worden en de artikelen direct besteld worden bij uw vaste leveranciers.
  • In een online portaal kunt u te allen tijde wijzigingen maken in uw bestellingen.
  • De artikelen worden geleverd op het hoofdkantoor van Kangaroo, uitgepakt en gebundeld. Het afval wordt direct gerecycled, waardoor u rust ervaart op de werkvloer.
  • Een vaste Kangaroo-chauffeur brengt uw artikelen op een vast tijdstip bij u langs.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Bel of mail de specialist!

Het platform voor procesverbetering van Kangaroo biedt uw organisatie ontzettend veel voordelen. Zo worden uw goederen voortaan gebundeld tot één levering en ontvangt u slechts één factuur. Wilt u meer weten over de mogelijkheden of berekenen hoeveel u kunt besparen met de optimalisatie van uw processen? Doe dan een besparingscheck met de Smart Kanga Calculator of vraag telefonisch of per e-mail een vrijblijvende presentatie aan.

https://www.kangaroo.nl/

Jouw volgende stap naar succes: het uitbesteden van loonadministratie

Met een eigen bedrijfje onder de veren kom jij handen te kort. Je moet van van alles verstand hebben: van marketing tot het product of service dat jij levert, van personeel werving tot de arbeidscontracten, van ontslagregelingen tot belastingaangiftes. Als je je eigen bedrijf hebt, moet je eigenlijk 10 personen in één zijn. In het begin gaat dat waarschijnlijk nog wel goed. Je bedrijf is nog klein en alles is nog te overzien. Wanneer jij dan voor het eerst een kwartaal echt lekker winst hebt gemaakt, geeft dat natuurlijk een ontzettend goed gevoel. Maar aan de andere kant merk je nu ook dat er veel meer werkdruk is. Er worden meer producten gevraagd, dus jij moet meer doen en harder werken. Op een gegeven moment heb je door dat je het niet meer allemaal alleen aan kan, dus ga je iemand inhuren. In het beste geval herhaalt dit scenario zich totdat jij jezelf echt een middelgroot bedrijf mag noemen. Op dat moment heb je meerdere medewerkers in dienst en wordt de bedrijfsvoering nog complexer. Wanneer je dat merkt, is het tijd om de salarisverwerking uit te gaan besteden. Het grootste voordeel hiervan is dat het je ontzettend veel tijd scheelt. Je huurt namelijk een ander bedrijf in om de salarissen bij te houden, ze uit te betalen en een overzicht te maken van al je personeel. Wanneer je dit allemaal niet meer zelf hoeft te doen, dan kan je je meer gaan richten op de ontwikkeling van je eigen product of service. Bovendien is het bedrijf dat je inhuurt een expert op het gebied van bedrijfsfinanciën, slordige foutjes zullen er niet meer tussen staan.

 

Ben je al overtuigd geraakt van het feit dat het uitbesteden van de loonadministratie jouw volgende stap naar succes is? Neem dan eens een kijkje op de website van CBBS, zij hebben alles wat jij nodig hebt!

Bezoek de website voor meer info : website

Re-integratie of outplacementtraject?

Wij zijn ervan overtuigd dat een goede balans tussen “privé-leven en werk-leven” een vitaliserend effect heeft op zowel de medewerker als op het bedrijf.

Vanuit deze visie coachen, trainen en adviseren wij management en medewerkers van bedrijven in de profit- en non-profitsector.

Op de raakvlakken van outplacement- en loopbaanontwikkeling en op die van bedrijfsbelang en persoonlijk belang bieden wij ondersteuning bij het maken van keuzes, het omgaan met dilemma’s, re-integratietrajecten, thema’s rond samenwerking en andere loopbaanvraagstukken.

Werkcontact coacht management, leidinggevenden en/of medewerkers die hun persoonlijk functioneren willen optimaliseren. Bij coaching gaat het om maatwerk en resultaat. Aan de hand van de gestelde doelen, wordt een programma opgesteld. Belangrijke thema’s hierbij zijn de kernkwaliteiten en drijfveren van de cliënt, maar ook het omgaan met valkuilen en beperkingen. Het kan hierbij bijvoorbeeld gaan om persoonlijke effectiviteit, leiderschapsstijl, loopbaan( her) oriëntatie, loopbaankoers, outplacement, voorbereiden op nieuwe baan of functie, re-integratietrajecten, en levensfase en werk. Veelal (her)vindt de cliënt een betere balans tussen zijn persoonlijk leven en het beroepsmatig functioneren, wat naar keer op keer blijkt een sterk vitaliserend effect heeft.

Werkloos, gedeeltelijk arbeidsgeschikt of dreigend ontslag en op zoek naar werk waar u uw kwaliteiten verder kunt ontplooien? Ook dan bent u bij Werkcontact aan het juiste adres.

Vindt u een professionele dienstverlening belangrijk, waarbij het (her)ontdekken van uw eigen kracht de eerste en misschien wel belangrijkste stap is op uw weg naar werk? Dan moet u Werkcontact zeker op uw lijstje zetten van bedrijven waar u een oriënterend gesprek mee gaat voeren.

Tijdens dat oriënterend gesprek bespreken we uw vragen en wensen met betrekking tot het vinden van werk en het aanbod en de werkwijze van Werkcontact.

Als u besluit van de ondersteuning van Werkcontact gebruik te maken, wordt uw persoonlijk trajectplan dus “op uw lijf geschreven”. Er is daarbij veel ruimte voor reflectie, soms verwerken van “oud zeer”, en het ontwikkelen of oppoetsen van vaardigheden. Zelfmarketing en het ontwikkelen van strategieën om de voor u relevante arbeidsmarkt te bewerken zijn thema’s die vaak terugkomen. In toenemende mate ook begeleiding naar het starten van een eigen onderneming.

Kortom: “de kortste weg naar werk”, het feitelijke doel van een re-integratie of outplacementtraject, is voor iedereen, zowel in aanpak als in tijdsduur, anders. Het enige wat vastligt is dat het de termijn van twee jaar niet mag overschrijden.

Als u zoveel mogelijk zelf de regie over uw leven en uw toekomst wil blijven voeren, zal het voor u vanzelfsprekend zijn dat wij van u motivatie, openheid en eerlijkheid, tijd, energie en inzet verwachten. Dit hoeft overigens geen afbreuk te doen aan de informele, prettige en ontspannen sfeer die door veel cliënten van Werkcontact zo wordt gewaardeerd.

https://www.outplacementverzekering.nl

Een grofvuil container in elke gewenste maat

De grofvuil container: een opvallende verschijning

Op de bouwplaats zijn ze, naast natuurlijk de bouwkeet, een opvallende verschijning: de grofvuil containers. Uitvoerders, aannemers, bedrijfsleiders van een bouwonderneming of personen die in hun eigen woning een tijdelijke verbouwingsklus ondernemen, kunnen niet zonder een grofvuil container. Van welke voordelen geniet u als u dit containertype huurt? En waarom is het verstandig om een container te huren in plaats van het afval zelf weg te brengen met eigen middelen? 

 

Het grote voordeel van de containers

Stel dat u een muurtje wilt slopen of de verouderde schutting uit de grond wilt halen om een en ander te moderniseren. Het resultaat is dan een tuin veel stenen- en/of houtafval. En die troep moet natuurlijk ook weer opgeruimd worden.

Wie een grofvuil container huurt, kan daar het bouwafval meteen in kwijt, zonder dat het in de nabije omgeving een puinhoop wordt. Niet alleen kunt u zo een stuk sneller uw klus voltooien. Ook is werken op een opgeruimde werkplek een stuk veiliger en relaxter. Een bouwplaats of sloopplaats is namelijk geen stortplaats. 

 

Geld- en tijdbesparing

Het huren van één of meer grofvuil containers heeft nog meer voordelen. Een zeer aantrekkelijk aspect is de geldbesparing die een afvalcontainer huren u oplevert. Tijdens de sloopklus is het niet meer nodig om voortdurend heen en weer te tuffen met een karretje met troep erin. En dat kan uren schelen! Verder wordt de huurcontainer bij u opgehaald. U hoeft deze niet eens zelf te legen. Bekijk de bouwcontainers en huur direct een geschikte container, voor een voordelige prijs!

Maak kennis met je werkzaamheden als je solliciteert op een assistent accountant vacature

Stel, je gaat aan de slag als assistent accountant. Dan vraag je jezelf natuurlijk af wat je werkzaamheden zijn. Uiteraard verschilt dit per vacature, maar algemene werkzaamheden zijn bijvoorbeeld het uitbrengen van adviezen, het optimaal bedienen van de klantenportefeuille en het verwerken van gegevens. Het is daarom belangrijk dat je over goede communicatieve vaardigheden beschikt en kansen binnen de markt signaleert. Je streeft altijd naar maximaal rendement uit de onderneming van de klant. Lijkt het jou wat om bovenstaande werkzaamheden uit te voeren? Bekijk dan het aanbod aan vacatures voor assistent accountant. Op zoek naar een totaal andere vacature zoals mechanical engineer? Ook daarvoor ben je bij WR aan het juiste adres!

Online solliciteren op de openstaande vacature voor mechanical engineer

Voor verschillende vacatures zit je op de website van WR goed. Heb je een aantal interessante vacatures gezien voor mechanical engineers? Solliciteer dan direct. Want wie weet staat hij na een paar dagen niet meer online. Hoe solliciteer je nu precies? Door op ‘Reageer op deze baan’ te klikken en je gegevens in te vullen. Geen lange motivaties, maar gewoon jouw persoonsgegevens en je curriculum vitae. Zo simpel kan het zijn. Heeft de recruiter jouw sollicitatie ontvangen? Dan neemt hij of zij binnen 24 uur contact met jou op over het verdere verloop. Uiteraard kan je in de tussentijd gewoon doorgaan met solliciteren en wie weet ga jij binnenkort aan de slag als mechanical engineer of assistent accountant wanneer je op de vacature reageert.

Fulltime aan de slag als assistent accountant door te reageren op de openstaande vacature

Heb je de perfecte vacature nog niet gevonden voor assistent accountant? Dan doe je er goed aan het aanbod van WR te bekijken. Hier vind je een ruim aanbod aan verschillende mechanical engineer vacatures, maar ook vacatures voor ICT’ers, accountants en belastingadviseurs. Beschik je over een hbo- of wo-diploma en ben je toe aan een volgende stap? WR helpt je er graag bij. Door te reageren op een openstaande vacature kom je in contact met een persoonlijke recruiter die alles over de functie weet. Is jouw sollicitatie door de selectie gekomen? Dan regelt WR voor jou een sollicitatiegesprek. Is het geen match? Geen zorgen! Dan zoekt de recruiter gewoon verder naar een passende vacature voor bijvoorbeeld mechanical engineer of assistent accountant.

Arbeidsdeskundig onderzoek?

Denkt u een arbeidsdeskundig onderzoek nodig te hebben? Misschien heeft u het lastig op het werk. Het kan zijn dat u de leiding neemt over een grote groep of misschien bent u wel de directeur. Soms is het lastig om met werknemers te werken. Er zijn namelijk altijd gevallen van ziekte en uitval. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar wat nou als het te vaak gebeurt. Het is altijd slim om met diegene te praten om te vragen wat er precies aan de hand is. Toch zijn er soms gevallen waarvan iedereen weet wat er fout is, maar iets kan heel gevoelig liggen. Wat doet u bijvoorbeeld met een sterfgeval in de familie. Wat als iemand een zoon of dochter verliest. Dit zijn allemaal gevallen waarbij het soms een idee is om iemand van buiten erbij te halen. Dit kunt u doen door middel van een arbeidsdeskundig onderzoek van Adxpert.

Start van een arbeidsdeskundig onderzoek

Soms is het dus handig om zoiets in te schakelen. Dit doet u vaak bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in dergelijke zaken. Een bekend bedrijf wat dit ook doet is Adxpert. Zij hebben al jaren ervaring met dergelijke onderzoeken. Het gaat vaak om gevoelige zaken en daarom wordt er altijd aangeraden om iemand van buiten erbij te halen. Wat wordt er precies onderzocht? Vaak wordt er gekeken naar bijvoorbeeld of de werknemer nog terug kan keren. Ook wordt er gekeken of de werkzaamheden misschien moeten worden aangepast. Er wordt zelfs gekeken naar mogelijkheden buiten het bedrijf als er echt geen mogelijkheid wordt gezien voor de werknemer om terug te keren. In sommige gevallen is het verplicht om een arbeidsdeskundig onderzoek te ondergaan.

Adxpert

Adxpert is een betrouwbare bron om een dergelijk onderzoek te laten doen. Zij doen het onderzoek en binnen vijf dagen ligt het rapport op tafel. Kortom, goede kwaliteit, maar ook snel. Gelukkig is Adxpert voor iedereen in te huren. Via de site kunt u in contact komen met dit bedrijf en uw probleem bespreken. Dit is namelijk vaak gevoelige informatie, maar hier gaan ze uitstekend mee om. Kortom, waar wacht u nog op? Neem contact op!

 

Bezoek de website voor meer info : website

Conflicten, ze vreten energie en geld. Personeelsadvies dé oplossing!

Bij elk conflict op de werkvloer is een gedegen personeelsadvies (klik hier voor de website) een goede oplossing. Het spaart u geld, tijd en energie ten opzichte van het conflict beslechten in de rechtszaal. Voor een gedegen personeelsadvies door Simpra, in de persoon van Patrick Eichelsheim bent u aan het juiste adres. Een goede oplossing voor alle partijen. De onderling gemaakte afspraken zijn duurzaam. De kans op een nieuw of terugkerend conflict is kleiner dan wanneer er over een conflict wordt beslist.

De juiste persoon op de juiste plek? Personeelsadvies helpt!

Zo gewenst kan Simpra met een gedegen personeelsadvies van dienst zijn bij alle (mogelijke) aspecten die betrekking hebben op het werven en het selecteren van nieuw personeel. Zoals bijvoorbeeld bij het opstellen van een functieprofiel, het uitzetten van de vacature. Ja, zelfs bij het beoordelen en eventueel als eerste selecteren van de sollicitatiebrieven. En nog veel meer. Voor een personeelsadvies op maat, neemt u gerust contact op met Patrick van Simpra. Hij kan het hele proces uit handen nemen, maar ook deeltaken verrichten. Zoals het uitbrengen van adviezen en / of ondersteunen op delen van het hele sollicitatieproces. Samen met u gaat Patrick graag op zoek naar de juiste persoon op de juiste plek binnen uw organisatie.

Personeelsadvies helpt bij het vaststellen van de juiste hoogte van elk salaris

Als ondernemer met personeel is personeelsadvies met betrekking tot het opzetten van een zogenaamd loongebouw geen overdadige luxe. Zodra er personeel wordt aangetrokken, is het immers noodzakelijk dat u als werkgever ook loon gaat uitbetalen. Maar hoe bepaalt u nu het salaris van elke medewerker? Daarmee kan Simpra u als geen ander bijstaan. Want de lonen moeten kloppen, voor elke medewerker. Hoeveel medewerkers u ook in dienst heeft. De inhoud van de functie, parttime of fulltime baan, werkervaring, leeftijd, zomaar enkele factoren die de hoogte van een salaris bepalen. Iemand met grote verantwoordelijkheden binnen uw bedrijf, dient meer te verdienen dan iemand met slechts weinig verantwoordelijkheden. Klopt de waardering in loon nog wel wanneer iemand van functie is gewijzigd? Al met al interessante vraagstukken die samenkomen in een personeelsadvies. Met Simpra haalt u dé professional in huis voor een personeelsadvies dat klopt.

Bezoek de website voor meer info : website

Arbodiensten: de beste opties voor uw bedrijf!

Een arbodienst is een partner die uw bedrijf of onderneming ondersteunt bij zaken omtrent gezondheid en werk. Een arbodienst kan u en uw werknemers een helpende hand bieden in geval van crisissituaties, maar bijvoorbeeld ook bij het opstellen en bewaken van een verzuimbeleid.

Arbodiensten vergelijken

Sinds 1 juli 2005 is de wet omtrent arbodienstverlening veranderd. U heeft tegenwoordig als ondernemer meer keuzemogelijkheden met betrekking tot diensten die u kunt raadplegen bij ziekteverzuim of andere Arbo-gerichte zaken. Een voordeel van het inschakelen van een arbodienst is dat al deze zaken zich onder een overkoepelend dak bevinden: u hoeft dus niet voor iedere tak die onder de Arbo valt een andere partner in de arm te nemen.

U zult als ondernemer merken dat een arbodienst u veel werk uit handen neemt en ook veel (financiële) voordelen zal bieden. U kunt zich focussen op andere belangrijke zaken, terwijl uw zakelijke partner de arbo gerichte taken op zich zal nemen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de re-integratie van een langdurig zieke werknemer.

Waar vind ik de beste arbodienst voor mijn bedrijf?

Via de website van de Arbomakelaar kunt u als werknemer gratis arbodiensten met elkaar vergelijken en uiteindelijk tot de beste keuze komen voor uw bedrijf of onderneming. Ons bedrijf heeft ruim twintig jaar ervaring met arbodiensten en staat u graag te woord met deskundig advies of bij het beantwoorden van eventuele vragen die u heeft.

Wij richten ons voornamelijk op bedrijven met meer dan vijftig werknemers. Als eerste stap in ons traject inventariseren wij, samen met u, uw wensen omtrent de arbodienstverlening en welke verwachtingen u heeft. Wij gaan vervolgens voor u op zoek naar mogelijk potentiële arbodienstpartners voor uw bedrijf, en u ontvangt van ons drie offertes. Wanneer u dit wenst, lezen wij de offertes samen met u door en kijken we samen welke Arbodienst het beste bij u en uw bedrijf past. Wanneer u een keuze heeft gemaakt evalueren we na een half jaar de betreffende arbodienst en de samenwerking, om te kijken of alles volgens de verwachtingen en naar wens verloopt.

Bezoek de website voor meer info : website

Goede Incassobureau

Help, ik heb een goede incassobureau nodig, net zo iets als incassoadvocaten.nl. Ik heb namelijk te maken met een aantal debiteuren. Debiteuren zijn mensen/klanten waar je nog geld van moet ontvangen. Jij kan dus soms ook een debiteur zijn. Ik had met een klant een bepaalde datum afgesproken voor het (uiterlijke) betalen van de rekeningen. Deze klant is de afspraak niet nagekomen en nu zit ik er dus aan te denken om een incassobureau in te schakelen. Dit kost me natuurlijk wel het een en ander om zo een bureau in te schakelen, maar ik weet vrijwel zeker dat t gaat werken. Nu heb ik er natuurlijk nog een nodig. In dit blogje lees je hoe ik er een ga zoeken en hoe alles is verlopen met zowel de klant als met het bureau.

 

Googelen op incassobureau

Allereerst ging ik natuurlijk even Googelen op incassobureau. Zo zag ik hier en daar veel bureaus die bij mij in de buurt zitten. Ik ben zelf woonachtig in Opheusden dus het zou wel fijn zijn als er een lekker in de buurt zit, mocht er een gesprek plaatsvinden met het bureau. Zo zag ik dat er ook een bureau in Veenendaal zat, namelijk incassoadvocaten.nl. Om mijzelf ook uit de brand te helpen zag ik dat het mij helemaal niets zou kosten, omdat de kosten van het bureau bij de debiteur komen te liggen, dat is toch ideaal? Ik heb dus contact gezocht met het bedrijf en zij accepteerden mij voorstel. Daar was ik natuurlijk erg blij mee. Ze hebben een brief en een mail naar de debiteur gestuurd waarin staat dat zij als incassobureau zijn ingeschakeld. Jammer genoeg konden we het daar niet bij laten en moesten we op gesprek bij de debiteur. Dit verliep goed. Ik zou binnen een week mijn geld krijgen. Mocht dit niet gebeuren, dan weet de klant de consequenties.

 

Ook een incassobureau nodig? Dan raad ik jou incassoadvocaten.nl aan!

 

Bezoek de website voor meer info : website